بهترین هدیه عید نوروز

بهترین هدیه عید نوروز

بهترین هدیه عید نوروز

ما می‌دانیم که تعطیلات عید نوروز می‌تواند زمان دلهره‌آوری برای بعضی از افراد باشد به‌ویژه که این روز ها بسیار جذاب و انتخاب یک هدیه بسیار سخت شده است. هدیه دادن همیشه یک انگیزه هیجان انگیز و بسیار جذابی می باشد و این کار باعث نزدیک شدن مردم به یکدیگر می شود.  اما با همه این مزایایی که اشاره شد روند خرید هدایا ممکن است به یک کار وحشتناک تبدیل بشود چون انتخاب نوع کالا بسیار سخت و دلهره آور می باشد. ما در مقاله بهترین هدیه عید نوروز قصد داریم به شما برای انتخاب مناسب کمک کرده باشیم و شما را از این استرس آخر سال نجات بدهیم.

ما در چاپ نفیس هستیم تا بخشی از این استرس را از روی دوش شما برداریم. این هدایایی که ما در چاپ نفیس اشاره میکنیم بیشتر آن در خود مجموعه قابل اجرا و ارائه می باشد.

ما در این مقاله عید نوروز چه هدیه ای بدهیم به بخشی از این هدایای بطور مختصر اشاره ای می کنیم.

چاپ روی تیشرت و کلاه برای عید

بعضی از افراد داشتن یک هدیه خاص از یک هدیه گران قیمت بیشتر میارزد. داشتن یک تیشرت همزمان با یک شوخی زیبا و جذاب می تواند یک هدیه را خاص و به یادماندی بکند. شما در جریان باشید همیشه دادن یک هدیه خاص و زیبا بخصوص خنده دار همیشه در ذهن ها باقی خواهد ماند. برای این کار کافی است شما یک طرح خاص و زیبایی را انتخاب بکنید تا هدیه شما برای همیشه ماندگار باشد. شما می توانید از یک تیکه کلام بین خودتان تا عکس یادگاری با خودتان می تواند تیشرت شما رو جذاب و مانگار بکنید. تنوع تیشرت که در چاپ نفیس وجود دارد همیشه زبان زد و شما را در انتخاب تیشرت دلخواه خود دست شما را باز خواهد گذاشت از چاپ تیشرت پنبه ای مشکی گرفته تا قرمز و سفید و زرد و همچنین چاپ تیشرت جودون سفید و مشکی و تیشرت اسپان و یک عالمه تیشرت های دیگر که به راحتی می توانید انتخاب بکنید.

بعضی از افراد عاشق داشتن کلاه در سایز و رنگ و جنس های مختلف می باشند. حالا اون دسته از افرادی که عاشق کلاه هستند کافیست بیایید این کلاه را اختصاصی با طرح و شکل دلخواه آنها طراحی و چاپ بکنید. دادن این سبک هدیه ها بسیار می تواند برای این سری افراد جذاب باشد ما به شما توصیه میکنیم سری به صفحه چاپ روی کلاه نفیس بزنید و از تنوع کلاه های آن لذت ببرید.

Norouz1

چاپ سویشرت های سفارشی

تعطیلات عید نوروز در بعضی از شهرها هنوز هوا سرد و بهاری می باشد و امکان استفاده از کافشن و یا پالتو در این هواها وجود ندارد در نتیجه یک هدیه مطلوب برای فصل بهار چاپ سویشرت سفید و یا غیره می باشد که چاپ روی هودی با طرح اختصاصی همیشه می تواند یک گزینه مطلوب برای شما باشد بنابراین یک سویشرت نه تنها یک هدیه قابل تامل است، بلکه کاربردی نیز می باشد. شما می توانید هر طرح سفارشی را با استفاده از چاپ مستقیم روی لباس یا بصورت مدیا و یا کاتری طرح خودتان را چاپ کنید، و ما در گروه نفیس در 3 رنگ مختلف هودی را عرضه میکنیم هودی های ملانژ ، هودی مشکی و هودی سفید وجود دارد. کافی است ایده های خاص خودتان را برای چاپ روی هودی انتخاب بکنید و سپس سفارش خودتان را بدهید.

آلبوم عکاسی

یکی از سخت ترین چیزها برای یک مادر این است که ببیند بچه های کوچکش چقدر سریع بزرگ می شوند. حتی اگر در دهه بیست، سی یا پنجاه سالگی خود باشند، از نظر مادر هنوز این بچه ها یک کودک می باشند.کافی است شما با جمع آوری عکس های یادگاری خود و چاپ آن در قالب آلبوم عکاسی تمام لحظاتی را که با آن سپری کرده بودید را گرامی بدارید.  آلبوم عکس و یا حتی چاپ عکس روی شاسی برای مادران یک هدیه ماندگار بسیار زیبا و خاطره ساز می باشد.

موس پد برای فامیل های کارمند اداری

بعضی از فامیل های ما ممکن است دورتر زندگی کنند، اما می‌توانید با هدیه دادن یک ماوس پد سفارشی برای رایانه رومیزی‌شان همیشه خودتان را به یاد آنها بیاندازید و به آنها یادآوری می کنید که همیشه در کنار آنها هستید. شما می توانید هر نوع عکسی را برای چاپ روی پدموس آپلود کنید. توصیه ما این است که از عکس مورد علاقه خودتان برای این کار استفاده کنید. مسلم است که بعضی از افراد بچه ها و یا نوه های خودشان را بیشتر از هر شخص دیگر بیشتر دوست دارند.

چاپ پازل برای بچه ها

پازل ها همیشه یک هدیه زیبا و به یادماندنی برای بچه ها هستند. سرهم کردن آنها نه تنها سرگرم کننده است، بلکه استفاده از مهارت های تحلیلی و بصری را نیز تشویق می کند. شما می توانید مجموعه از تصاویر و اتفاقات مهم زندگی هر بچه ای را چاپ و بصورت آنلاین سفارش بدهید. کودک شما مطمئناً این هدیه یادگاری تان را دوست خواهد داشت. حتی می توانید طرحی ایجاد کنید که پیامی مانند شوخی یا نقل قول را نمایش دهد. تعداد قطعات پازل های عکس های سفارشی از 20 قطعه برای کودکان خردسال گرفته تا نزدیک به 700 تیکه برای جوانان سفارش بدهید.

لیوان های سفارشی برای دوستان

وقتی هوای بیرون بشدت سرد می باشد هیچ چیز بهتر از یک فنجان قهوه داغ، چای یا کاکائو داغ به نظر نمی رسد. لیوان های چاپ شده سفارشی یه جواریی برای فصل تعطیلات بسیار مناسب هستند. این بهترین هدیه برای دوستان و آشنایان در عید نوروز می باشد. حسنی که این نوع هدیه وجود دارد که هیچ حداقلی برای این کار وجود ندارد و شما به هر تعدادی که بخواهید می توانید چاپ روی لیوان داشته باشید.بنابراین می‌توانید یک لیوان سفارشی برای هر دوست سفارش بدهید شما در این نوع سفارش نه تنها با انتخاب طرح روی لیوان قدرت انتخاب دارید بلکه امکان سفارش در رنگ‌بندی های متفاوت می توانید داشته باشید.

norouz 2

وقتی نمی‌توانید به یک هدیه مناسب فکر کنید، همیشه می‌توانید روی یک لیوان سفارشی با طراحی زیبا یا یک جمله خنده‌دار روی آن حساب کنید. قهوه، چای و کاکائوهای داغ همگی باید درون یک ظرفی ریخته بشود که یک لیوان همیشه ظرفی است که باید در تمام طول سال باید آن را داشته باشید.

امیدواریم این مقاله بهترین هدیه عید نوروز برای شما مفید بوده باشد و  راهنمای هدیه باعث شود که از استرس شما برای انتخاب یک هدیه آخر سال تا حدودی کاسته و بسیار لذت بخش تر شود. و از این مقاله بهترین هدیه عید نوروز نهایت استفاده را برده باشید. عید بر شما و اطرافیانتان مبارک.

اشتراک گذاری پست