بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی

زمان مناسب برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی

الان موقعی می باشد که باید آستین های خود را بالا بزنید و شروع به تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود انجام بدهید. بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی چه وقت می باشد؟

بر خلاف بازاریابی سنتی مانند توزیع تراکت های تبلیغاتی ، زمان مناسب برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی بسته به نوع و محتوای آن سایت و یا صفحه اجتماعی متفاوت است. بسیاری از بازاریابان در مورد این موضوع بحث کرده اند و به نظر می رسد اجماع مشترک این باشد “بستگی دارد”. اجازه بدهید در این رابطه بیشتر توضیح بدهیم.

مشکلات تبلیغات در شبکه های اجتماعی

مهم ترین مشکل تبلیغات در شبکه های اجتماعی هزینه های بسیار زیاد و سرسام آور آن می باشد که در این سال ها رشد بسیار زیادی پیدا کرده است. بخصوص در ده سال گذشته با توسعه و رونق این شبکه های اجتماعی هزینه های تبلیغات در این شبکه به شدت افزایش پیدا مردهکرده و این به یک معضل بزرگ برای مصرف کننده گان تبلیغات در این شبکه ها تبدیل شده است.

مردم نتایج تبلیغات در شبکه های اجتماعی را به وضوح مشاهده کرده اند و همین امر سبب شده است که افرادی که قرار است در شبکه ها و یا سایت های آن تبلیغات صورت بگیرد هزینه ها را در این سال ها براساس رتبه و ارزش آن صفحه و یا سایت بالا و بالاتر ببرند. البته رقابت هم در این حوزه به وجود آماده و همین مورد عاملی شده که در بعضی از موارد ناچار بشوند برای تبلیغات هزینه های کمتری برای این کار بگیرند. شما باید به این توجه بکنید که هر یک از این سایت هایی که قرار است شما در آن تبلیغات را انجام بدهید زمان بیشترین بازدید مردم از آن سایت و یا صفحه چه زمان و چه موقعی می باشد و براساس آن زمان تبلیغات خودتان را آغاز بکنید. برخی از سایت های برپایه تصویری مانند اینستاگرام و Pinterest بیشتر در تعطیلات و آخر هفته بالاترین بازدهی را خواهند داشت. و بعضی از سایت های کاربردی و خبری در ایام هفته و در طول روز بیشتر بازدید را خواهند داشت.

ما زمان مطلوب ارسال آگهی در رسانه های اجتماعی را برای شما تجزیه و تحلیل می کنیم.

بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی

زمان مناسب برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

همانطور که قبلاً ذکر شد ، بهترین زمان برای تبلیغات به نوع آن شبکه و یا صفحه بستگی دارد. ما توجه خود را به دو روش رسانه اجتماعی متمرکز کرده ایم: ما قصد داریم در این مقاله بطور مخصوص به اینستاگرام و سایت های خبری اختصاص بدهیم

اینستاگرام

اینستاگرام پلت فرم معمولی و ساده نیست و شما باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. از آنجا که محتوای آنها بر روی تصاویر و فیلم متمرکز است ، استفاده از آنها بسیار راحت تر است حتی وقتی که دیروقت و یا شب است. به همین دلیل است که طبق مطالعه انجام شده توسط شرکت های تحقیقاتی در امر بازاریابی و تبلیغات بهترین زمان برای ارسال پست ساعت 2 صبح است.

ساعت 2 بامداد زمان عجیبی برای ارسال محتوا به نظر می رسد. با این حال ، از آنجا که محتوای کمتری در آن زمان ارسال شده است ، تبلیغ شما به راحتی قابل توجه و بازدید قرار میگیرد.

شما باید از ارسال پست بین ساعت 4 بعد از ظهر تا 5 بعد از ظهر اجتناب کنید زیرا در آن زمان است طبق تحقیقات بیشترین محتوا بارگذاری و به اشتراک گذاشته می شود. این احتمال وجود دارد که پست شما در ساعات اوج اینستاگرام بدون بازدید و اصلا توجهی صورت نگیرد و در بین انواع پست ها گم بشود.

سایت های خبری

طبق تحقیقات به عمل آمده از سایت های خبری برای بازنشر تبلیغات خود و ایجاد بنر در سایت های خبری این نتایج را به می گویند که بهترین زمان برای ارسال خبر اوایل هفته و بخصوص روزهای شنبه تا دوشنبه و بین ساعت 7 صبح تا 8 و بعدظهر ها بین ساعت 17 تا 18 بعدظهر می باشد.

شاید برای هر کسی سوال باشد که باید در چه شبکه های اجتماعی فعالیت و تبلیغات خودمان را انجام بدهیم. اولین مورد باید حوزه فعالیت خودتان را مشخص بکنید و دقیقا براساس اون حوزه فعالیت تبلیغات خودتان را انجام بدهید اگر در حوزه رستوران و غذاهای خوراکی فعالیت می کنید سعی بکنید در بلاگرهایی که در خصوص غذا فعالیت می کند شما تبلیغات خودتان را انجام بدهید زیرا بازار هدف شما در این صفحه ها می باشد و قطعا بیشترین بازدهی را خواهید داشت.

ما سعی کردیم در این مقاله بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی اصلی ترین و مهم ترین نکات برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را از آن برده باشید. ما در تحریریه چاپ نفیس به دنبال این هستیم بهترین و مفیدترین نکاتی که برای تبلیغات چه بصورت چاپ و یا چه بصورت تبلیغات در شبکه های اجتماعی باشد برای شما بیان بکنیم و شما براساس بودجه و هدف خود از تبلیغات یکی از این موارد را انتخاب بکنید.

اشتراک گذاری پست