بهترین موارد چاپی برای رستوران

بهترین موارد چاپی برای رستوران

بهترین موارد چاپی برای رستوران

هنگام راه اندازی یک کسب و کار در صنعت رستوران و کافه داری خدمات تبلیغاتی بسیار مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.  شما باید در تبلیغات بخصوص تبلیغات چاپی به همه چیز فکر بکنید، از آنچه که قرار است سرو بشود مانند محصولات نوشیدنی و خوراکی گرفته تا محیطی که قرار است این خدمات را در آن عرضه بکنید. خدمات تبلیغاتی رستوران ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد که ما در مقاله بهترین موارد چاپی برای رستوران به دنبال این هستیم اصلی ترین و مهم ترین خدمات چاپی را بطور سرفصلی بیان بکنیم البته تبلیغات چاپی رستوران ها بسیار متنوع می باشد ما اصلی ترین این موارد را برای شما بیان میکنیم.

خدمات چاپی و تبلیغاتی برای رستوران ها در بخش های مختلف و در بازه زمانی مختلف کاربرد مخصوص به خودش را دارد و شما باید یک مجموعه کاملی را برای انجام دادن تمام این خدمات کمک بگیرید ما در گروه هنری نفیس سعی کردیم تمامی خدماتی که هر رستوران دار و یا کافه دار برای تبلیغات خودش به آن احتیاج دارد را برای شما بیان بکنیم و شما براساس نیاز و توان مالی خود هر کدام را که احتیاج داشته باشید می توانید انتخاب و سفارش بدهید. نحوه ترتیب بیان کردن این موضوعات ارتباطی با اولویت بندی ندارد فقط براساس یک گزارش بطور مختصر بیان می شود.

گزینه اول) کارت ویزیت

کارت‌های ویزیت برای هر صنعتی مفید هستند، اما در کسب و کار رستوران‌داری از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. مشتریان اغلب به دنبال محل قرار گیری کارت‌های ویزیت می‌گردند که یکی از آن را برای خود بردارند. کارت ویزیت ها اطلاعات مدیر و یا شماره رستوران روی آن قرار دارد. داشتن این می تواند هم برای مشتریان و هم برای کارکنان شما مفید باشد، زیرا کارت ویزیت ابزاری هستش که پل ارتباطی مشتریان با مجموعه شما خواهد بود.

Restaurant print ads 1

گزینه دوم ) بروشور

بروشورها محصول قابل چاپ برای معرفی تمامی محصولات تولیدی بهمراه قیمت و یا متریال بکار رفته در آن محصولات می باشد که مشتریان می توانند هر کجا که می روند با خود ببرند. با سفارش در تیراژ بالا هزینه تمام شده آن برای شما مقرون به صرفه تر می باشد. بروشورها در جنس های مختلف از چاپ بروشور گلاسه گرفته تا چاپ بروشور تحریر قابل سفارش دادن می باشد. بروشورها برای مشاغلی که دارای گزینه های بیرون بری بخصوص برای آشپزخانه ها کاربرد بسیار بالایی دارد. ما در مقاله مزایای چاپ بروشور اهمیت داشتن یک بروشور را برای شما شرح دادید که می توانید به آن مقاله مراجعه داشته باشید.

گزینه سوم ) تراکت

از ترکت ها می توان به عنوان منوهای تک صفحه ای استفاده کرد. با چاپ تراکت می‌توانید از آنها به عنوان معرفی منو و قیمت و همچنین معرفی رستوران خود به همراه آدرس و شماره تماس استفاده بکنید. شما می توانید در سایت چاپ نفیس تراکت ها را در جنس های مختلف از چاپ تراکت گلاسه گرفته تا چاپ تراکت تحریر سفارش بدهید. بسیاری از رستوران داران دوست دارند از این تبلیغات به صرفه و محلی برای معرفی برند خود استفاده بکنند زیرا هم مقرون به صرفه و هم کارایی بسیار زیادی خواهد داشت.

گزینه چهارم) پاکت

پاکت مخصوص رستوران معرف برند شما می باشد که باید در همه رستوران ها از آن استفاده بشود. این پاکت ها هم می تواند در قالب پاکت کاغذی و هم پلاستیکی تولید و چاپ بشود. ولی حتما باید برای قرار دادن محصولات خود درون آن از پاکت های اختصاصی استفاده بشود. پاکت ها در رستوران های فست فودی معمولا از پاکت های کرافت که طرح اختصاصی آن سازمان بر روی آن چاپ شده است مورد استفاده قرار میگیرد.

Restaurant print ads 3

گزینه پنجم ) پوستر

پوسترها قابلیت چاپ در فرمت های بزرگ برای معرفی سازمان و یا برند شما می باشد. در چاپ پوستر قابلیت چاپ در تیراژ پایین هم وجود دارد. در طراحی پوسترها این امکان برای شما فراهم است که با استفاده از عکس برداری حرفه از محصولات غذایی خود به جذب مشتری برای کسب و کار خود بهره بگیرید بدون اینکه احساس کنید پولتان را برای این پوسترها به هدر داده اید.

گزینه ششم ) بادکنک

یکی از جذاب ترین هدایای تبلیغاتی برای رستوران ها چاپ بادکنک می باشد. بادکنک هم در زمان افتتاحیه ها و هم در زمان اعیاد بسیار کاربرد دارد و در جذب مشتری بسیار قوی عمل می کند. بادکنک هم می توانید در قالب نی و بست به مشتریان عرضه بشود و هم می توانید بصورت بادکنک آرایی محیط بیرون رستوران خودتان را تزئین بکنید.

گزینه هفتم ) ظرف غذا

یکی دیگر از مواردی که لازمه هر رستورانی می باشد ظروف مخصوص غذا می باشد که شما باید ظرف غذای مخصوص به برند و لوگوی خودتان در جنس های مختلف تولید و چاپ بکنید. هر شخصی براساس نیاز خودش باید یک ظرفی را طراحی و تولید بکند.

گزینه هشتم ) لیوان کاغذی

یکی دیگر از خدمات چاپی پرمصرف که بسیار کاربرد دارد چاپ لیوان کاغذی می باشد. لیوان کاغذی برای کافه ها یک ابزار اصلی و کلیدی آن مجموعه می باشد و بهتر است هر مجموعه طرح اختصاصی خودش را برروی لیوان کاغذی چاپ و عرضه بکند. لیوان کاغذی ها در حجم های متفاوت قابل سفارش می باشد که سایز رایج آن چاپ لیوان کاغذی 220 سی سی می باشد. لیوان کاغذی ها دارای دو نوع تک جداره و دو جداره هستند که مصارف هر کدوم متفاوت می باشد.

Restaurant print ads 2

گزینه نهم ) تیشرت شال – کلاه

یکی دیگر از موارد چاپی برای رستوران ها که کاربرد بسیار زیادی دارد چاپ روی تیشرت و یا چاپ روی شال برای خانم ها می باشد. شما باید برند سازمانی خودتان را برروی پیراهن و یا تیشرت پرسنل خود به چاپ برسانید تا برند خودتان توسط پرسنل تان در محیط کاری شما مورد تبلیغ قرار بگیرد. در گروه هنری چاپ نفیس از تنوع تیشرت بسیار بالایی برخوردار است از چاپ تیشرت پنبه ای گرفته تا چاپ روی تیشرت جودون که هر مورد را به راحتی در سایز های مختلف می توانید انتخاب و سفارش بدهید. در خصوص چاپ روی کلاه هم همین موضوع صدق می کند.

گزینه دهم ) پرچم

شاید یکی از مدرترین تبلیغات چاپی که اخیرا در اکثر رستوران داران برای تبلیغات خود از آن استفاده میکنند چاپ پرچم می باشد بخصوص چاپ پرچم ساحلی که در بیرون رستوران در معرض نمایش قرار میگیرد. چاپ پرچم برای هر رستوران نمایان گر معرفی برند آن می باشد و کار یک بنر و یا تابلو بر سر در مغازه عمل می کند و از این ظرفیت بسیاری از رستوران داران می توانند برای تبلیغات خود استفاده بکنند.

در چاپ نفیس می توانید فایل های آماده چاپی خودتان را با کمک الگوهای چاپی محصول مورد نظر بصورت آنلاین مستقیماً در وب سایت سفارش بدهید. برای الهام گرفتن در خصوص طراحی هریک از این خدمات چاپی می توانید از سایت های مختلف و مخصوص طراحی الهام بگیرید و به یک طراحی خاص و زیبا در این زمینه برسید. امیدوار هستیم مقاله بهترین موارد چاپی برای رستوران برای شما مفید بوده باشد و شما رستوران داران با خواندن این مقاله بهترین موارد چاپی برای رستوران به نتایج مطلوبی در این زمینه رسیده باشید.

اشتراک گذاری پست