مزایای چاپ بروشور

مزایای چاپ بروشور

مزایای چاپ بروشور

در مورد اینکه بروشور چه ویژه گی هایی و چه نکات اثر بخشی دارد و از همه مهمتر بروشور در عصر تکنولوژی چه مزایایی می تواند نسبت به سایر خدمات در عصر تکنولوژی داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم مزایای چاپ بروشور را بطور مختصر ولی مفید برای شما بیان بکنیم و سعی میکنیم تمام دلایل منطقی در این مورد برای شما بیان بکنیم.

متوجه شده اید که زمان آن رسیده است که یک قطعه بازاریابی جدید به فهرست آثار شرکت خود اضافه کنید. شاید شما گزینه های مختلفی را در نظر گرفته اید بروشور یکی از این گزینه هاس. ما با داشتن سالها تجربه در عصر تبلیغات به این نتیجه رسیده ایم طراحی و سپس چاپ بروشور به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار قوی در این عرصه می باشد.

بروشور چیست؟

بروشور در سایز های مختلفی امکان چاپ وجود دارد و تنها تمایز بروشور در مقایسه با تراکت خط تاهایی هستش که بروشور را از تراکت یک یا دو وجهی جدا می کند. بروشور همان تراکتی هستش که با خط تا به بخش های مختلفی جدا می شود که معمول ترین بروشور ها ۶ لتی می باشد که به راحتی به ۶ قسمت تقسیم می شود. پس در نتیجه ابعاد و جنس کاغذ و طرح خاص یک تراکت آن را بروشور خطاب نمیکنن فقط خط تاهای بکار رفته در تراکت که باعث بشود تراکت به صورت آکوردئونی و یا دروازه ای باز و بسته بشود بروشور گفته می شود.

ما قصد داریم در این مقاله مزایای چاپ بروشور را بطور کامل و مختصر در ۶ بند برای شما بیان بکنیم و سعی کردیم اصلی ترین مزایای چاپ بروشور را در این ۶ نکته بیان کرده باشیم.

نکته اول: بروشور می تواند مقادیر زیادی مطالب را در خود جای بدهد

بروشور ها به دلیل جمع و جور بودن در شکل و پیام رسانی ، اطلاعات زیادی را در خود جای می دهند. بیشتر بروشورها قادر به معرفی شرکت ، ارائه عکس از محصولات و یا خدمات و همچنین ویژگی ها و مزایا و اطلاعات تماس و غیره را به راحتی می تواند در خود جای بدهد. اساساً بروشور یک نسخه متراکم از چندین مطالب زیادی که در قالب یک وبسایت ممکن است در آن وجود داشته باشد در خود جای بدهد.

یکی از مهم ترین مزایای چاپ بروشور این است که مشتریان شما به خوبی ایده و خدماتی که در شرکت و یا سازمان شما وجود دارد به راحتی فقط با صرف مرور کردن آن بروشور به دست می آورد و فقط با یک نگاه ساده به این نتیجه می رسد.

نکته دوم: چاپ بروشور خیلی متنوع می باشد

در مقایسه با کارت پستالها و سایر موارد چاپی ، بروشورها می توانند از طریق سیستم های پستی به مشتریان خود ارسال بشود و درب محل بروشور شما را تحویل بگیریند. این ویژگی های چند منظوره باعث می شود شما تصمیم به چاپ بروشور ارزان بگیرید زیرا بروشور این قابلیت را دارد که همه خدمات بخش های مختلف سازمان شما در آن گفته بشود و برای مشتریان شما به راحتی ارسال بشود.

نکته سوم: بروشورها به راحتی قابل توزیع به مخاطبان هدفمند می باشد.

چه در یک رویداد بزرگ باشد و چه از طریق آنها درب و درب را توزیع کند ، یکی دیگر از مزایای این بروشور این است که آنها روشی ساده اما مؤثر برای هدف قرار دادن گروه خاصی از افراد هستند. این روش مخصوصاً برای مشاغل محلی و کوچک بسیار مفید می باشد.

نکته چهارم: بروشورها مقرون به صرفه هستند ، به ویژه هنگامی که به صورت عمده چاپ بشود (به شیوه چاپ افست)

همانطور که قبلاً اشاره شد ، اکثر شرکت ها می توانند با خیال راحت تعداد زیادی بروشور را تولید کرده و به صورت عمده سفارش دهند ، زیرا می دانند که با گذشت زمان می توانند از آنها به روش های مختلفی استفاده کنند. سفارشات بزرگتر اغلب به معنی پایین آمدن قیمت ها است این موضوع در چاپ افست کاملا نمایان هست. هیچ وقت با تکثیر زیاد بروشور شما ضرر نمیکنید زیرا در یک جایی این حجم از بروشور به کار شما می آید و چاپ بروشور ارزان برای شما محاسبه می شود.

نکته پنجم: توجه خواننده را به خود جلب می کند

در مقایسه با تبلیغات بنرهای چشمک زن که برای جلب توجه رقابت می کنند و یا حتی بیلبوردهای تبلیغاتی که مصرف کنندگان ممکن است پیش از آنکه فرصتی برای خواندن داشته باشند رانندگان به سرعت از کنار آن عبور می کنند ، یکی از مزایای چاپ بروشور این است که آنها یک روش ساده و ملموس برای دریافت اطلاعات ارائه می دهند. بعد از گذشت یک روز طولانی در مقابل یک کامپیوتر ، بسیاری از افراد احتمالاً بیشتر از توجه به تبلیغات در اینترنت ، بروشور را نگاه می کنند.

نکته ششم: بروشور به راحتی مشتریانتان را به شما سوق میدهند

اگرچه به نظر ساده برسد ، با استفاده از  بروشورها می توانید از فرد به شخص دیگر منتقل کرد. این روش قدیمی امروز کار می کند و به راحتی از این شیوه می شود استفاده کرد و مخاطبین خودتان با شیوه چاپ بروشور به خودتان جذب بکنید. بروشور به راحتی مخاطبینتان شما را پیدا میکنند و به سمت شما می آیند.

ما سعی کردیم به راحتی شیوه چاپ بروشور و مزایای چاپ بروشور را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم توانسته باشیم اهمیت چاپ بروشور را برای شما بیان کرده باشیم.

به امید طراحی زیبا در خصوص چاپ بروشور فوری و زیبا که همه این موارد را بالا که برای شما بیان شد مستلزم طراحی یک بروشور می باشد و باید در خصوص نحوه طراحی بروشور نیز نهایت دقت داشته باشید که همه آن مزایایی که بیان شد به مرحله ظهور برسد.

اشتراک گذاری پست