بادکنک آرایی در جشن تولد

بادکنک آرایی در جشن تولد

بادکنک آرایی در جشن تولد

ما قصد داریم در این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد را بطور کامل برای شما تشریح بکنیم و با نشان دادن انواع ایده های تولد و توضیح دادن درباره آنها بتوانیم شما را راهنمایی بکنیم که بتوانید به راحتی یک جشن تولد زیبا و قشنگ و با عین حال به یادماندنی برای خود و دوستانتان رقم بزنید.

در گذشته تولدها بشکل سنتی خودش همیشه برگزار میشد ولی ما قصد داریم در این مقاله جشن تولد مدرن با هزینه کم برای شما تشریح بدهیم. شما از این ایده ها هم می توانید در تم های تولد نیز استفاده بکنید و برای مراسمات عروسی خود هم نیز استفاده بکنید.

ما سعی کردیم در این مقاله بعضی از ایده ها را بهمراه تصاویر برای شما قرار بدهیم و امیدوار هستیم این تصاویر کمک کار شما در تزئین بادکنک های شما در مراسمات تولد و عروسی قرار بگیرد. در این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد سعی کردیم بطور کامل برای شما این موارد را تشریح بدهیم.

این مقاله بصورت گام به گام برای شما بطور کامل تشریح میدهیم

روش اول: بادکنک آرایی برروی کیک

شما می توانید یکسری بادکنک های تقریبا متوسط و کوچک با پرکردن گاز هلیوم با یک تیله های فلزی به داخل کیک کرده و بادکنک ها را مهار بکنید.

این ساده ترین و قشنگ ترین گام برای بادکنک آرایی در جشن تولد می باشد که هم یک زیبایی خاصی دارد و هم کیک شما را زیبا تر می کند.

Balloons at the birthday party1

روش دوم: بادکنک آرایی برروی دیوار

در این مرحله شما می توانید بادکنک آرایی بر روی دیوار در سایز های مختلف در رنگ های مختلف بکار بگیرید بهتر است از یک طیف رنگی که متناسب با تم تولد و یا تم عروسی شما می باشد از این طیف رنگی استفاده بکنید. شما می توانید بادکنک آرایی خودتان را خیلی پر برروی دیوار استفاده نکنید شما می توانید حتی با یکسری بادکنک در فواصل مختلف ولی با یک طیف رنگی مشخص که بیشتر باید متناسب با تم تولد شما باشد استفاده بکنید.

روش سوم: بادکنک آرایی صندلی ها

شما می توانید در این روش بادکنک آرایی بر روی صندلی های مهمان استفاده بکنید. این بادکنک آرایی باید با پر کردن گاز هلیوم صورت بگیرد که بادکنک ها در هوا معلق باشن و نکته بعدی این است که سعی کنید از دو طیف رنگی در این کار استفاده بکنید اگر یک تم رنگی باشد اون زیبایی خاص خودش را نخواهد داشت و اگر هم چندین رنگ باشد از نظر بصری این حالت حیرت انگیز بودن خودش را نخواهد داشت پس در نتیجه از دو طیف رنگی در این کار استفاده بکنید.

روش چهارم: طناب بادکنک را زینت بدهید

در این روش ما کافی است طناب یا بندی که بادکنک به آن آویزان هستش را تزئین بکنید این تزئین می تواند از یک طناب زیبا و خاص استفاده بکنید و یا اینکه می توایند یکسری منجق ها و یا اکلیل های خاصی به طناب بادکنک بچسبانید که این کار سبب می شود زیبایی دوچندان به بادکنک شما ببخشید.

Balloons at the birthday party2

روش پنجم: بادکنک ها را با رنگ تزئین کردن

در این مرحله می توانید با پاشیدن یا رنگ آمیزی کردن بادکنک ها به آن زیبایی و جلوه بهتری ببخشید. برای مثال روی بادکنک های سفید شما می توانید رنگ طلایی قشنگ بپاشید و این باعث زیبایی بیشتر بادکنک می شود. و زیبایی بیشتر به بادکنک شما بخشیده می شود.

روش ششم: چینش بادکنک

در این روش کافی است چینش بادکنک ها را به گونه ای قرار بدهید که شکل قلب یا شکل یک نوشته و یا یک عدد و یا هر چیزی به خودش بگیرد این سبب می شود علاوه بر اینکه شما یک مفهمومی به بادکنک میدید چینش بادکنک را به شکل یک مفهموم قرار می دهید. که این امر سبب جذابیت هر چه بیشتر به بادکنک شما می شود.

Balloons at the birthday party3

روش هفتم: قرار دادن اشیا نورانی در بادکنک

شما می توانید اشیا نوارانی که از خودشان نور ساطع می کند این بخصوص در مراسمات شبانه بسیار جلو و زیبایی خاصی خواهد داشت و مراسم شما را کاملا رویایی می کند. یکسری چراغ های شارژی وجود دارد که شما کافی است قبل از باد کردن بادکنک آن شی را داخل بادکنک قرار بدهید و در هنگام شب از روشنایی آن استفاده بکنید و عکس های به یادماندنی و سپس چاپ عکس زیبا و به یادماندنی برای خود ایجاد بکنید.

روش هشتم: تزئین میز پذیرایی

شما کافی است میزهایی که قرار است مهمانان شما چه در مراسمات عروسی و چه در تولد با بادکنک تزدین بکنید و زیبایی خاصی به سالن مراسم شما خواهد داد سعی بکنید برای این روش هم نیز از دو یا نهایتا سه طیف رنگی استفاده بکنید.

Balloons at the birthday party5
Balloons at the birthday party4

ما سعی کردیم در این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد را بطور گام به گام به همراه ایده و تصویر برای شما بیان بکنیم امیدوار هستیم شما بتوانید با مطالعه این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد به راحتی و به زیبایی و با کمترین هزینه یک مراسم زیبا و قشنگی و به یادماندنی ایجاد بکنید. برای زیبا بخشی هرچه بیشتر به این مراسمات شما می توانید چاپ بادکنک بهمراه نوشته و یا تصویر خاصی که مد نظرتون هستش را روی بادکنک چاپ بکنید. حتی شما خودتان می توانید چاپ بادکنک فوری داشته باشید که سعی میکنیم در مقالات آینده در خصوص چاپ بادکنک به نوعی چاپ بادکنک ارزان برای شما مطالبی را بیان خواهیم کردم.

اشتراک گذاری پست