ایده های جذاب برای چاپ کارت ویزیت

ایده های جذاب برای چاپ کارت ویزیت

ایده های جذاب برای چاپ کارت ویزیت

اگر شما یک کسب و کار یک نفره و یا یک شرکت بزرگ تجاری داشته باشید، داشتن طراحی کارت ویزیت زیبا و جذاب یک امر بسیار ضروری می باشد. علیرغم زندگی در دنیای دیجیتالی این مستطیل های کوچک ( کارت ویزیت ) هنوز هم بسیار پررنگ و کاربردی می باشد.ما در مقاله ایده های جذاب برای چاپ کارت ویزیت که توسط تیم چاپ نفیس ارائه شده است بصورت گام به گام برای شما بیان میکنیم.

وقتی صحبت از طراحی کارت ویزیت می شود، باید به چیزهای زیادی فکر کرد. از کاغذی که قرار است روی آن چاپ گرفته بشود تا انتخاب سایز و روکش‌های کارت ویزیت همه اش با هم متفاوت است.

ما در این مقاله قصد داریم خلاقیت های مختلف در طراحی کارت ویزیت را برای شما بیان بکنیم.

برش در سایز دلخواه

چاپ کارت ویزیت مستطیلی کلاسیک جایگاه ویژه ای در قلب ما دارد، اما اگر به دنبال یکسری تغییرات اساسی در طراحی برند خود هستید انتخاب کارت ویزیت برش خاص یک سنت شکنی خاص و زیبا می باشد. شما می توانید از کارت ویزیت های سنتی دور گرد و مربعی به یک شکل خاصی در سایز و ابعاد خاصی برسید.

طراحی دو منظوره انجام بدهید

شما در طراحی کارت ویزیت خود می توانید از آن بصورت دو منظوره استفاده بکنید. ما چند نمونه طراحی دو منظوره برای شما بیان میکنیم. برای مثال می توانید شما یک روی کارت ویزیت را مشخصات شخصی و برند خود را بنویسید و سمت دیگر آن را تقویم به کار ببرید. برای دفاتر مشاوره و مطب ها می توانید در یک سمت مشخصات دفتر و برند خود باشد و سمت دیگر قسمت نوبت دهی باشد. شما با این کار علاوه بر تبلیغات برند خود کارت ویزیت را کارآمد و سبب ماندگاری بیشتر آن میکنید.

آموزش طراحی کارت ویزیت خلاقانه

استفاده از جنس خاص

با لمس یک کارت ویزیت خاص و زیبا تمام حس ها را به مشتری منتقل می کنید. برای مثال استفاده از کارت ویزیت مخملی برای پارچه فروش ها چرم فروش ها ، فرش فروش ها و … بسیار جذاب می باشد. جنس کتان بخاطر بافت هایی که دارد حس بسیار خوبی به مخاطب منتقل می کند. استفاده از کاغذهای عطری و بسیار موارد دیگر وجود دارد که می تواند در انتقال حس زیبا به مخاطب کمک بکند.

خاص کردن بخشی از کارت

برای جلب توجه کردن بخشی از کارت ویزیت چندین روش وجود دارد شما می توانید بخشی از کارت ویزیت خودتان را طلاکوب و یا بخشیش رو بصورت موضعی براقش بکنید این کار سبب جلب توجه مخاطبین شما به یک قسمت از کارت ویزیت می شود و جذابیت کارت ویزیت شما رو روز به روز بیشتر می کند.

آیا آماده‌اید تا چاپ کارت‌ ویزیت فوری خود با مد روز تغییر بدهید؟ سعی کنید از مد روز عقب نمانید و همیشه از روز جلو باشید با طراحی کارت ویزیت شما برای همیشه منحصر به فرد خواهید بود. ما در چاپ نفیس و در مقالات مختلف از جمله نکات کلیدی طراحی کارت ویزیت که در خصوص نحوه طراحی کارت ویزیت به آن اشاره کردیم مطالب متنوعی برای شما بیان کردیم.

در این مقاله ایده های جذاب برای چاپ کارت ویزیت به بخشی از مواردی که ممکن است در زیبا و خاص تر شدن کارت ویزیت کمک می کند برای شما بیان کردیم البته موارد بسیار زیاد دیگری وجود دارد ولی به طور کلی ما در این مقاله ایده های جذاب برای چاپ کارت ویزیت ارزان بصورت تیتروار موارد رو بیان کردیم برای مثال در بخش برش خاص شما دنیایی از طراحی می توانید براساس کسب و کار خود طراحی و چاپ بکنید. برای مثال کتاب قانون برای کارهای وکالت ، برش نان برای مشاغل نانوایی ، برش پیتزا برای پیتزافروشی و بسیار موارد دیگری وجود دارد که در این بخش می توان توضیحاتی را ارائه داد. در بخش های دیگر همین توضیحات وجود دارد که ما بصورت تیتروار برای شما بیان کردیم.

اشتراک گذاری پست