کدام لیبل برای محصول ما مناسب است

کدام لیبل برای محصول ما مناسب است

کدام لیبل برای محصول ما مناسب است

ما در گروه هنری چاپ نفیس با بیش از 5 مدل محصول لیبل انتخاب اینکه بهترین لیبلی که برای محصول شما مناسب باشد کدام است قطعا سخت ترین قسمت سفارش یک لیبل می باشد.ما قصد داریم در این مقاله کدام لیبل برای محصول ما مناسب است شما را راهنمایی بکنیم براساس مدل و جنس لیبل بهترین مدل لیبل را انتخاب بکنید. نکته بسیار مهم این است تنوع محصولات که قرار است لیبل روی آن قرار بگیرید بسیار متفاوت می باشد ما بطور کلی در این مقاله نکاتی را برای شما بیان میکنیم و شما براساس این نکات کلی که خدمتتون اعلام می شود یک جنس لیبلی را انتخاب بفرمایید.

مرحله اول : محصول خود را بشناسید

اولین قدم برای انتخاب یک لیبل مناسب این است که بدانید این لیبل قرار است روی چه محصول یا در چه سطحی بچسبد. آیا برروی یک بطری شیشه ای چسبیده می شود؟ قابلمه سرامیکی در یک سطح صاف؟ یک وان پلاستیکی؟ بررسی این موضوع بسیار مهم می باشد زیرا دانستن این موضوع شما را بسیار زیاد می تواند کمک بکند. معمولا بیشتر لیبل هایی که چسبیده می شود روی سطوح صاف می باشد ولی برای سطوح ناهموار یا بافت دار قطعا باید از یک لیبل قوی تری استفاده بشود . دمایی که این لیبل ها باید چسبیده بشود را باید بررسی بکنید. بعضی وقت ها قرار است از این لیبل ها بعنوان پلمپ استفاده بشود که این سبک لیبل ها مخصوص به خودش هستش که وقتی شما بخواین کالایی را باز بکنید حتما آسیب میبیند و به اصطلاح از پلپ خارج می شود. بعضی وقت ها قرار است برروی این نوع لیبل ها با خودکار بنویسید باید نوع لیبل یووی فیلتردار سفارش بدهید.

مرحله دوم: شیوه استفاده را بررسی بکنید

همچنین مهم است که در نظر داشته باشید محصول شما کجا استفاده می شود یا عناصری که برچسب شما ممکن است در معرض آنها قرار بگیرد کجا می تواند باشد. اگر لیبل شما بر روی محصولی که در حمام یا محیط های غنی از رطوبت دیگر در نظر گرفته شده است، باید اطمینان حاصل کنید که لیبل شما می توانند با آن سازگار باشد. ما توصیه می کنیم برای این نوع استفاده، یکی از گزینه های مواد ضد آب و هوا را انتخاب کنید.

همین امر در مورد برچسب هایی که در معرض دمای شدید قرار می گیرند نیز صدق می کند. بسیار مهم است که موادی را انتخاب کنید که برای مقاومت در برابر این نوع محیط ها مهندسی شده باشد. معمولا اگر دما محیط باشد و در دما نسبتا بالا می توانید لیبل سلفون براق استفاده بشود ولی اگر این دما بسیار بالا و یا در دمای بسیار پایین باشد از لیبل متالایز استفاده بفرمایید.

بهترین نوع لیبل کدام است

مرحله سوم: روش تولید خود را بشناسید

چگونه به دنبال تولید این برچسب ها هستید؟ آیا قصد دارید در یک دفترفنی چاپ کنید یا آنها را به صورت حرفه ای در یک چاپخانه بزرگ تولید بکنید ؟ اگر به دنبال چاپ لیبل هستید، می توانید از بین انواع سیستم چاپی یکی را انتخاب بکنید. با این حال فراموش نکنید که بررسی کنید که سیستم چاپی که قرار است برای شما چاپ بشود با پرینتر برروی آن چاپی انجام بدهید یا خیر. باید بررسی بکنید ببینید کدام سیستم چاپی برای شما مناسب می باشد. برخی از مواد فقط با چاپگرهای لیزری و یا برخی با پرینترهای جوهرافشان سازگار هستند و یا با هر دو تای آنها ممکن است سازگار نباشد.

اگر ترجیح می دهید لیبل های خود را به صورت حرفه ای چاپ کنید، می توانید این کار را بصورت اختصاصی چاپ بکنید. این مورد انعطاف پذیری بیشتری برای شما خواهد داشت و راحت تر می توانید اون چیزی که مورد انتخاب شما هستش تولید بشود. هر یک از این لیبل ها دارای مزایای خاص خود می باشند و شما باید بطور کامل بررسی بکنید و ببینید کدام لیبل برای شما مناسب می باشد.

مرحله چهارم: سبک خود را بشناسید

نکته آخر اینکه، دانستن اینکه می‌خواهید لیبل های شما چه نوع سبکی را به تصویر بکشند را باید بررسی بکنید. آیا به دنبال ظاهری خاص و جذاب هستید می توانید از لیبل های طلاکوب مات / براق را سفارش بدهید. اگر به دنبال چیزی شیک‌تر و مدرن‌تر هستید، توصیه می‌کنیم یک متریال شفاف و شیشه ای انتخاب کنید. ما در گروه هنری چاپ نفیس سعی کردیم انواع سبک و جنس های متنوع برای چاپ لیبل را سعی کردیم معرفی بکنیم.

شما برای مشاوره بهتر و تکمیل تر می توانید از تیم پشتیبانی چاپ نفیس کمک بگیرید امید است بتوانید یک انتخاب درستی داشته باشید. شما هم می توانید از نزدیک بعضی از این نمونه ها را ملاحظه و یا با پست ارسال بشود تا تصمیم دقیق تری داشته باشید. امیدوار هستیم مقاله کدام لیبل برای محصول ما مناسب است برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله کدام لیبل برای محصول ما مناسب است برده باشید.

اشتراک گذاری پست