چاپ روی لیوان در خانه

چاپ روی لیوان در خانه

چاپ روی لیوان در خانه

برای چاپ روی لیوان در خانه روش های مختلفی وجود دارد که شما براساس موجودی هریک از این اقلام می توانید به راحتی چاپ روی لیوان در خانه داشته باشید.

این روش ها علاوه بر کاهش هزینه بعنوان یک تجربه بسیار عالی می تونید چاپ لیوان را هم امتحان بکنید.

ما قصد داریم در این مقاله یکی از روش های چاپ روی لیوان در خانه را برای شما بیان بکنیم.

شما کافی است یک طرح زیبا و قشنگی که مورد نظر شما هستش را انتخاب کرده و کار چاپ روی لیوان خودتون رو شروع بکنید.

برای انتخاب عکس سعی بکنید از عکس های تیره و همچنین از طرح های پر استفاده نکنید زیرا ممکنه در چاپ شما کمرنگ و یا به اصطلاح کچلی داشته باشد. به این خاطر سعی بکنید از طرح های روشن و در قالب یک فضای متعارف چاپ بزنید.

ما در این آموزش بصورت گام به گام این توضیحات را برای شما بیان میکنیم.

ابزار مورد نیاز

کاغذ سابلیمیشن ، پرینتر رنگی ، ماگ سفید سرامیکی ، اتو ، چسب مخصوص حرارت در دمای بالا (چسب سابلیمیشن)

گام اول

در گام اول ابتدا ارتفاع و دور تا دور لیوان رو اندازه بگیرید و ببینید ماگ شما در چه سایزی می باشد. بطور معمول ماگ هایی که در بازار موجود می باشند ابعاد ۲۰ در ۹٫۶ می باشد. شما عکس خودتان در این سایز مناسب چینش بکنید.

گام دوم

در این مرحله عکس دلخواه خودتان بصورت رنگی توسط پرینتر های رنگی بخصوص پرینترهای جوهر افشان عکس خودتان را برروی کاغذ سابلیمیشن که مخصوص چاپ تیشرت و لیوان می باشد راپرینت بکنید.

گام سوم

در این مرحله کافی است عکس دلخواه خودتان را دور تا دور لیوان فیکس بکنید بطوری که از کنار دسته و بالا پایین لیوان دقیقا وسط در وسط باشد.

توجه داشته باشید باید طرح برروی لیوان قرار بگیرد یعنی قسمت پرینت شده به قسمت بدنه لیوان قرار بگیرد. پس از فیکس کردن بر روی لیوان ابتدا و انتهای کاغذ را با چسب مخصوص حرارت به لیوان بچسبانید. به همین علت هست که ما طرحمون رو بصورت آینه ای پرینت باید پرینت بگیریم.

گام چهارم

در این مرحله پس از اینکه خیالتون راحت شد طرح بطور کامل برروی لیوان فیکس شد دمای اتوی خودتون را به بالاترین حالتش تنظیم بکنید. سپس به آرامی برروی تمام قسمت های طرح را بکشید و این کار رو به مدت ۱۰ دقیقه ادامه بدید دقت داشته باشید برروی تمام قسمت های لیوان کشیده شده باشد.

گام پنجم

در این مرحله پس از اینکه خیالتون راحت شد که دما به تمام قسمت های طرح رسیده باشد در این مرحله کاغذی که دورتا دور لیوان قرار گرفته است به آرامی از روی لیوان جدا می کنید و شما می بینید به راحتی هر چه تمام تر طرح شما برروی لیوان قرار گرفته است.

در این مرحله ما سعی کردیم بصورت گام به گام یکی از مراحل چاپ روی لیوان در خانه را به شما آموزش بدهیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد و بتوانید هر طرحی که باب میل خودتان هست بصورت راحت چاپ لیوان فوری و یا چاپ روی لیوان ارزان داشته باشید.

اشتراک گذاری پست