آموزش چاپ سویشرت در خانه

آموزش چاپ سویشرت در خانه

آموزش چاپ سویشرت در خانه

چاپ سویشرت یکی از محبوبیت ترین پوشاک در ایام بهار و پاییز می باشد که خیلی مورد استفاده قرار میگیرد. چاپ سویشرت از محبوبیت بالایی برخوردار است اگر شما از همین سویشرت عکس دلخواه خودتان را چاپ بکنید محبوبیت این محصول را دو چندان می کند. روش های متنوعی برای چاپ سویشرت وجود دارد که ما آسان ترین و راحت ترین روش چاپ سویشرت را برای شما بیان بکنیم.ما قصد داریم آموزش چاپ سویشرت در خانه را بطور گام به گام برای شما مطالبی را بیان بکنیم.

سویشرت برای مراسمات و مسابقات تیم ها در این دو فصل بسیار جذاب و کاربرد دارد. سویشرت های ضخیم هم وجود دارد که در فصل زمستان هم مورد استفاده قرار میگیرد و محبوبیت زیادی هم دارد. اگر علاقه به سویشرت داریم.

شما می توانیم برای چاپ روی سویشرت ها به شرکت هایی که خدمات چاپ روی سویشرت و یا چاپ روی تیشرت دارند واگذار بکنید. اگر هم دوست داشتید خودتان این کار را انجام بدهید می توانید با خواندن مقاله روش چاپ تیشرت به راحتی چاپ روی سویشرت ارزان داشته باشید و یک طرحی که مورد علاقه خودتان می باشد روی سویشرت خود به چاپ برسانید.

برای چاپ سویشرت نیازمند یکسری از مواد اولیه می باشد که شما با استفاده از این مواد اولیه طرح خودتان را روی سویشرت به چاپ برسانید.

مواد اولیه

سویشرت ( بهتر است سویشرت طرحی نداشته باشد )

لیبل مخصوص چاپ تیشرت

پرینتر

اتو

شما کافی است با داشتن چند مواد اولیه ساده عکس دلخواه خودتان را روی سویشرت به چاپ برسانید.این روش چاپ روی سویشرت به آموزش چاپ تیشرت در خانه بسیار شبیه می باشد و شما می توانید با استفاده از آموزش چاپ تیشرت در خانه طبق همون آموزش چاپ سویشرت در خانه انجام بدهید.

روش اول: انتخاب عکس

شما باید در گام اول عکس دلخواه خودتان را انتخاب بکنید. در انتخاب عکس باید نهایت دقت را داشته باشید هرچه کیفیت عکس شما بهتر باشد کیفیت چاپ عکس روی سویشرت شما هم بهتر می شود. سعی کنید اگر قصد دارید روی سویشرت مشکی چاپ بکنید از یکسری از عکس های تیره و اگر هم تمایل داشتید روی سویشرت های روشن مثل سفید چاپ بکنید سعی کنید از عکس های روشن استفاده و انتخاب بکنید.

روش دوم: پرینت عکس دلخواه

در این مرحله کافی است عکس دلخواه خودتان را برروی لیبل مخصوص تیشرت که در بسیاری از لوازم تحریر موجود می باشد تهیه بکنید. شما باید عکس دلخواه خودتان را بوسیله پرینتر های رنگی چاپ بکنید. پرینتر های رنگی جوهر افشان می باشند و شما می توانید لیبلی که تهیه کرده اید اگر پرینتر در منزل داشتید عکس خودتان را پرینت بگیرید والا می توانید در مغازه هایی که پرینتر رنگی دارند لیبل خودتان را به آن بدهید که برای شما طرحتان را پرینت بگیرند.

روش سوم: قرار دادن طرح روی سویشرت

در این مرحله کافی است شما لیبل چاپ شده خودتان را روی سویشرت قرار بدهید. برای این کار کافی است طرح را از کاغذ زیری خودش جدا بکنید و سپس روی سویشرت قرار بدهید. دقت داشته باشید که اگر قصد دارید طرحتون رو سینه دقیقا قرار بگیرید باید 4 انگشت پایین تر از یقه قرار بدهید.

روش چهارم: اتو زدن

بعد از قرار دادن طرح دلخواه خود روی سویشرت باید پوستین بسیار نازکی که داخل بسته لیبل شما می باشد روی طرحتون قرار بدهید و سپس با اتو در دمای 160 درجه سانتی گراد هر نقطه از لیبل را به مدت 30 ثانیه قرار بدهید. دقت داشته باشید که اتوی خودتان را به این دما و در این مدت زمان برسانید.

شما می توانید با انجام دادن این 4 مرحله ساده یک چاپ سویشرت فوری زیبا و قشنگی داشته باشید آموزش چاپ سویشرت در خانه روش ساده ای هستش که هر کسی با حداقل امکاناتی می تواند انجام بدهد. امیدوار هستیم مقاله آموزش چاپ سویشرت در خانه برای شما مفید و سودمند باشد و شما با خواندن این مقاله بتوانید به راحتی یک سویشرت زیبا و به یادماندنی برای خودتان چاپ بکنید.

اشتراک گذاری پست