آموزش چاپ تیشرت

آموزش چاپ تیشرت

آموزش چاپ تیشرت

بسیاری از مردم در ذهن خود انواع روش ها را برای چاپ تیشرت در خانه به ذهن خودشون میرسد. روش های متنوعی هم برای این کار وجود دارد ما در مقالات گذاشته یکی از روش های چاپ روی تیشرت تحت عنوان روش چاپ تیشرت بطور کامل برای شما بیان کردیم و در این مقاله آموزش چاپ تیشرت سعی بر این داریم روش دیگری که می توان روی تیشرت چاپ را انجام داد برای شما بطور کامل تشریح بکنیم.

سعی ما بر این است آموزش چاپ تیشرت را بصورت گام به گام برای شما تشریح بکنیم

برای چاپ تیشرت یکسری موارد لازم را نیاز دارد که می توانید یکسری از مواد لازم را در بعضی از شرکت هایی که تامین کننده یکسری از این محصولات هستند می توانید تهیه بفرمایید

برای چاپ تیشرت این یکسری مواد لازم جهت یک چاپ تیشرت فوری و زیبا کافی است و شما با تهیه این چند مورد ساده و در دسترس به راحتی می توانید یک چاپ تیشرت ارزان و با کیفیت ایجاد بکنید.

چاپ تیشرت می تواند یک هدیه زیبا و به یادماندنی برای اتفاقات خاص می تواند باشد.

ما سعی میکنیم در این مقاله آموزش چاپ تیشرت بصورت گام به گام بهمراه یکسری توضیحاتی را در این مورد برای شما بیان میکنیم و امیدوار هستیم با مطالعه یکسری گام های ساده به نکات لازم در این مورد برسید

روش چاپ تیشرت

گام اول: تهیه تیشرت

در این گام کافی است شما یک تیشرت اسپان که اکثر مواد تشکیل دهنده آن پلی استر باشد باید تهیه بکنید و سعی کنید هیچ طرح و نوشته و لوگویی روی تیشرت نداشته باشد زیرا در هنگام چاپ تیشرت به مشکل می خوریم

گام دوم: انتخاب عکس

در این گام کافی است شما طرح دلخواه را انتخاب بکنید و این طرح ها می توانید از عکس های خانوادگی و به یادماندنی و یا از یکسری عکس های خاص و زیبایی که مورد علاقه شما می باشد را می توانید انتخاب بکنید.

گام سوم: پرینت عکس

در این گام شما باید عکس انتخابی خودتان را برروی کاغذ سابلیمیشن کاغذی که مخصوص چاپ تیشرت می باشد که در بسیاری از شرکت ها و یا تامین کننده های مواد اولیه چاپ تیشرت می توانید آن را تهیه بکنید. پس تهیه آن کاغذ می توانید طرح دلخواه خودتان را توسط پرینتر های حتما رنگی و جوهر افشان چاپ بکنید اگر جوهر بکار رفته در آن جوهر مخصوص سابلیمیشن باشد وضوح و خروجی خیلی بهتری به شما خواهد داد.

گام چهارم: قرار دادن روی تیشرت

در این روش کافی است طرح مورد نظر خودتان روی تیشرت قرار بدهید بهترین کار این است که طرح دلخواه شما ۴ انگشت پایین تر از یقه قرار بگیرید و توسط چسب که بهتر است چسب نسوز باشد تصور را روی تیشرت مهار بکنید.

گام پنجم: اتو را روی طرح قرار بدهید

در این روش حالت بخار اتوی خودتان حتما را خاموش بکنید زیرا بخارات موجود در اتو سبب خراب شدن تصویر می شود. دمای اتوی خودتان را در بالاترین سطح قرار بدهید و هر نقطه ای را چیزی در حدود یک دقیقه با دمای بالا اتو را روی آن قرار بدهید. سعی بکنید طرح شما در هنگام اتو جابجا نشود چون سبب تار شدن تصویر شما می شود.

با انجام همه مراحل بالا شما در نهایت یک عکس بسیار زیبا و به یادماندنی روی تیشرت خود خواهید داشت و می توانید این کالای با ارزش را به دیگران هدیه بدهید.

ما سعی کردیم در مقاله آموزش چاپ تیشرت تمامی مراحل چاپ تیشرت را بصورت گام به گام برای شما بیان کرده باشیم و نهایت لذت بردن را از این تیشرت برده باشید و امیدوار هستیم توانسته باشید یک چاپ تیشرت ارزان را تولید و به مرحله چاپ برسانید.

اشتراک گذاری پست