اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی

اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی

اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی

تبلیغات لیوان کاغذی در مقایسه با سایر تبلیغات آنلاین و مجازی از اهمیت و اثرگذاری بسیار بالایی برخوردار است. در حقیقت شما با چاپ لیوان کاغذی باعث توسعه نام و برند تجاری خودتان می شود چاپ لیوان کاغذی این امکان را می دهد برند و شعار سازمانی خودتان را در محل و مکانی بصورت گسترده توسعه و برند سازی بکنید.با چاپ لیوان کاغذی فراخوان گسترده ای را به افراد حاضر در آن محیط را می دهید که به برند و نام تجاری شما توجه بکنند.

اگر شما در یک محیطی شروع به تکثیر و توزیع چاپ بروشور تبلیغاتی بکنید ممکن است بدون مطالعه و تحقیق افراد حاضر در آن محیط بروشور تبلیغاتی را به گوشه ای پرت بکنند زیرا تبلیغات به این شکل سنتی در دنیای پر از تکنولوژی های گوناگون یک امر بسیار کم اثر و کم اهمیت می باشد. در حالیکه اگر قصد چاپ و تبلیغات بصورت آفلاین را دارید شاید بهترین گزینه برای شما چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی می باشد. شما می توانید نوشیدنی های خوشمزه و جذابی را در قالب این لیوان کاغذی ها توزیع بکنید و افراد حاضر با خوردن آن نوشیدنی دلچسب تبلیغات شما را در آن شرایط می بینند و بهترین زمانی که مشتری در شرایط مناسب و عیده آل حضور دارد بهتر است شما تبلیغات خودتان را به مشتریان خود عرضه بکنید. شاید خوردن آن نوشیدنی نهایتا 3 دقیقه از وقت مصرف کننده را بگیرد ولی در آن فرصت بسیار کم و محدود شما می توانید نهایت استفاده را ببرید.

شرکت های استارتاپی معمولا با کمبود بودجه و منابع مالی در شروع کار روبروی هستند زیرا از یک طرف نیروهایی که در آن شرکت فعالیت می کنند و از طرف دیگر بازاریابی و جذب مشتری نیازمند منابع و بودجه بسیار زیادی می باشد به این خاطر باید برای تبلیغات یک هزینه ای را اختصاص بدهد به این خاطر بهترین گزینه چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی می باشد. بسیاری از شرکت ها می توانند با چاپ لیوان کاغذی که بعنوان یک امر بازاریابی و تبلیغات بسیار قوی می باشد در هزینه های تبلیغات خود صرفه جویی بکنند.

بسیاری از شرکت ها می توانند با هزینه ای بسیار اندک و ناچیز یک تبلیغات بسیار چشمگیر و اثرگذار انجام بدهید.

چاپ لیوان کاغذی بخاطر استفاده مکرر افراد از آن در طول شبانه روز یک برندسازی بسیار قوی و اثرگذار می تواند بکنند. در طول روز ساعت ها بسیاری از افراد برای رفع خستگی و استراحت شروع به خوردن چای یا کافئین می کنند که استفاده از یک لیوان کاغذی چاپی بسیار می تواند مفید و اثرگذار باشد.

برای مثال یک شرکت کمک آموزشی در کنار یک مدرسه با پخش یک چای درون لیوان کاغذی سفارشی باعث می شود بسیاری از دانش آموزانی که در آن مرکز مشغول تحصیل هستند را به خود جلب بکند و فقط با یک پخش چای و لیوانی که برند سازمانی خود روی آن حک شده است به راحتی می تواند بسیار از افراد محصل را به خود جلب بکند و درآمد بسیار زیادی از این کار کسب بکند.

صرف چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی به تنهایی بدون داشتن یک طراحی زیبا و خارق العاده نمی تواند به آن اندازه ای که تصور میکنید تاثیرگذار باشد. در طراحی لیوان کاغذی شما باید نهایت دقت و توجه را داشته باشید صرف اینکه  اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی می تواند خیلی اثرگذار باشد ولی نبود طراحی حرفه ای و متناسب با آن کسب وکاری نباشد بخشی از اون اثرگذاری را نخواهید داشت.

در طراحی لیوان کاغذی سعی کنید از چندین نفر و از چندین طرح های مختلف کمک بگیرید و طراحی نهایی خودتان را به چندین نفر نشان بدهید و از دیگران نظرخواهی بکنید تا به یک طراحی زیبا و نهایی برسید.

اگر تبلیغاتی که روی لیوان کاغذی اعمال کردید اثرگذار نباشد سعی کنید تم و طراحی که روی لیوان کاغذی پیاده سازی کردید انقدر با ارزش و با اهمیت و جذاب باشد که طراحی شما را بعنوان الگو و یا یک طراحی جذاب و خارق العاده پیش خود نگهداری و از آن استفاده بکنند.

سعی کنید در طراحی لیوان کاغذی همیشه دو اصل را رعایت بکنید اصل اول برند سایزی یا نام تجاری سازمان خودتان حتما برروی لیوان کاغذی باید درج بکنید اصل دوم این است که علاوه بر نام تجاری و برند خودتان دومین نکته ای که بعد از نام برند اهمیت دارد باید حتما در طراحی لیوان کاغذی لحاظ بشود برای مثال آدرس سایت ، آدرس ایستاگرام ، آدرس محل کار و یا شماره تماس و بسیاری موارد اگر برای برند و نام تجاری شما اهمیت دارد حتما باید در طراحی لیوان کاغذی خود درج بکنید. استفاده از شعار سازمانی اگر در سازمان و نهاد شما وجود دارد سعی بکنید در طراحی لیوان کاغذی خود آن را درج بکنید.

امیدوارهستیم با خواندن مقاله اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی به اهمیت و ضرورت لیوان کاغذی پی ببرید و با طراحی زیبا و خارق العاده اقدام به چاپ نمایید و به کسب و کار خود با این روش رونق بدهید.

اشتراک گذاری پست