چاپ اتیکت آویز

چاپ اتیکت آویز

اگر به دنبال چاپخانه ای برای چاپ اتیکت آویز و یا اتیکت لباس خود برای نصب روی محصول خود نظیر پوشاک، محصولات غذایی ، اشیاء قیمتی ، بطری های تبلیغاتی و … می گردید می توانید از تنوع محصولات اتیکت آویز چاپ نفیس در این صفحه دیدم فرمایید تا متوجه تمایز خدمات ما با سایر چاپخانه ها شوید.

در این مرکز چاپ اتیکت آویز بر روی محصولات متنوعی همچون سلفون مات و براق در اشکال و طرح های مختلف ( بیش از 3 طرح جذاب و متفاوت) و همچنین مقوای ایندربرد با نام لمینت برجسته در یک طرح و با قیمتی کاملا رقابتی انجام میشود.

از جمله خدماتی که در چاپ نفیس انجام میشود امکان چاپ اتیکت برجسته یا یووی می باشد.

گروه هنری چاپ نفیس در کنار شماست برای تحقق رویاهایتان …


چاپ اتیکت آویز

چاپ اتیکت آویز مدرن

توضیحات محصول :

چاپ اتیکت آویز مدرن چاپ نفیس یکی از محصولات جذاب و زیبا و از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه این مرکز می باشد که به وسیله قالب های تخصصی با دقت بسیار بالا در این مرکز چاپ می کردد.

جنس کاغذ چاپی این اتیکت از گلاسه 300 گرم می باشد که با روکش های سلفون مات و یا براق به انتخاب شما مشتریان گرامی قابل ارائه می باشد. از نکته ها قابل توجه این محصول زمان تحویل این اتیکت ها می باشد که با 3 سرعت چاپی عادی ، فوری و خیلی فوری در برروی هر دوجنس روکش قابل ارائه می باشد.

امکان سفارش این محصول از طریق لینک سفارش آنلاین چاپ اتیکت مدرن زیر میسر می باشد.

سفارش اتیکت مدرن در شیت بندی های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد و برای طراحی این محصول حتما توصیه می شود که از قالب طراحی که در ادامه آمده است استفاده شود.

چاپ اتیکت آویز مدرن

چاپ اتیکت آویز سلفون مات

توضیحات محصول :

یکی دیگر از سری محصولات اتیکت آویز گروه هنری چاپ نفیس ، چاپ اتیکت آویز و یا لباس سلفون مات گنبدی می باشد که جز محصولات پرفروش این مرکز می باشد.

این اتیکت فقط با روکش سلفون مات و در ابعادی که در زیر مشخص شده و با قالب کاملا اختصاصی در این مرکز چاپ می شود.

با توجه به تعداد درخواست این اتیکت زمان تحویل این محصول فقط به صورت عادی می باشد که البته در صورت آماده شودن زودتر از موعد به مشتری اطلاع داده خواهد ش.

اتیکت لباس سلفون مات گنبدی مشابه اتیکت مدرن که در بالا به آن اشاره شد روی کاغذ گلاسه 300 گرم چاپ می شود که با یک روکش سلفون مات کاور می شود.

سفارش اتیکت سلفون مات در شیت بندی های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد و برای طراحی این محصول حتما توصیه می شود که از قالب طراحی که در ادامه آمده است استفاده شود.

چاپ اتیکت آویز سلفون مات

چاپ اتیکت آویز گلاسه یووی

توضیحات محصول :

اتیکت دیگری که در گروه هنری چاپ نفیس ارائه می شود اتیکت گلاسه یووی می باشد. این اتیکت از لحاظ سایز و قالب برش دقیقا با اتیکت سلفون مات گنبدی یکی است و تنها تفاوتی که بین این اتیکت و سلفون مات وجود دارد نوع روکش آن است.

در چاپ اتیکت گلاسه یووی به جای روکش سلفون که روی کاغذ اتیکت کشیده می شود کار به وسیله اشعه یووی کاور می شود و به همین دلیل می توان قسمت های بدون روکش و یا یووی برای کار مشخص کرد.

برای چاپ اتیکت لباس گلاسه یووی مشابه دومورد قبلی از کاغذ گلاسه 300 گرم استفاده میشود و پس از چاپ کار روکش یووی می خورد و بعد هم برش قالبی داده می شود.

سفارش اتیکت گلاسه یووی در شیت بندی های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد و برای طراحی این محصول حتما توصیه می شود که از قالب طراحی که در ادامه آمده است استفاده شود.

placeholder image

چاپ اتیکت آویز دایره ای

توضیحات محصول :

از دیگر اتیکت های پرطرفدار چاپ اتیکت آویز دایره ای و یا گرد با روکش سلفون مات و یا براق می باشد که در سایز های متنوع در این مرکز و با سرعت های چاپ متفاوت ارائه می شود.

اتیکت آویز گرد سوراخ دار در سه سایز قطر 4 سانت ، 5 سانت و 7.5 سانت عرضه می شوند که البته امکان چاپ در سایز دلخواه هم میسر می باشد که البته برای سفارش می بایست با همکاران پشتیبانی هماهنگ کنید.

چاپ اتیکت دایره ای هم برروی گلاسه 300 گرم انجام میشود و امکان ثبت سفارش با روکش سلفون مات و یا براق و با سه زمان تحویل میسر میباشد.

سفارش اتیکت دایره ای در شیت بندی های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد و برای طراحی این محصول حتما توصیه می شود که از قالب طراحی که در ادامه آمده است استفاده شود.

چاپ اتیکت دایره ای

چاپ اتیکت آویز لمینت برجسته

توضیحات محصول :

یکی از انواع اتیکت های لوکس گروه چاپ نفیس ، چاپ اتیکت لمینت برجسته می باشد. این اتیکت روی کاغذ ایندربرد 300 گرم چاپ می شود و سپس با روکش سلفون مات کاور می شود و به انتخاب شما مشتری گرامی امکان یووی کردن و یا برجسته کردن قسمت های انتخابی شما به صورت براق مقدور می باشد. چاپ این اتیکت با سیستم افست و به صورت فول رنگی انجام میشود.

برای برجسته کردن قسمت های اتیکت باید مطابق راهنمای طراحی ، برای قسمت هایی که می خواهید برجسته شوند یک فایل تک رنگ مشکی ارسال کنید.

سفارش اتیکت لمینت برجسته در شیت بندی های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد و برای طراحی این محصول حتما توصیه می شود که از قالب طراحی که در ادامه آمده است استفاده شود.

چاپ اتیکت لمینت برجسته

چاپ اتیکت آویز لمینت برجسته طلاکوب

توضیحات محصول :

لوکس ترین و زیباترین اتیکت آویز این مجموعه و شاید اتکیت آویز موجود در بازار کشور ، اتیکت آویز لمینت برجسته طلاکوب می باشدکه به صورت کاملا تخصصی و با بهترین کیفیت چاپ و در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می گیرد.

چاپ اتیکت آویز لمینت برجسته طلاکوب مشابه مورد قبلی با سیستم افست فول رنگی انجام می شود که علاوه بر یووی موضعی امکان قرار دادن طلاکوب روی اتیکت مقدور می باشد.

در هنگام طراحی این اتیکت باید درنظر داشته باشید که که قسمت های یووی طلاکوب نمی توانند باشد و بالعکس.

سفارش اتیکت لمینت برجسته طلاکوب در شیت بندی های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد و برای طراحی این محصول حتما توصیه می شود که از قالب طراحی که در ادامه آمده است استفاده شود.

چاپ اتیکت لمینت برجسته طلاکوب